Lepa Lukić била „закопчана“ 32 часа на летището в Лондон

Легендата на сръбската народна музика Lepa Lukić преживяла истинска драма, когато й казали, че самолетът за Торонто е повреден. Певицата седяла на летището цели 32 часа и естествено закъсняла за концерта си в петък вечерта.

– Беше страшно. Първо четири часа чакахме този самолет и, когато най-накрая се качихме, ни държаха два часа, за да ни кажат накрая, че самолетът е повреден и трябва да слезем. После чакахме следващия самолет, където ни настаниха и нахраниха. След известно време дойдоха и казаха, че и този самолет е повреден. Какво да правим, слязохме отново. Там ни дадоха някакъв ваучер за нощувка в хотел. Но в хотела не стояхме дълго. Малко само ни отпочинаха краката и тръгнахме да търсим полет за Торонто. За щастие, познавах няколко души, които ми помогнаха и ми правиха компания. Около шест сутринта се върнахме на летището, но полетът за Торонто беше запълнен. Имаше само за Отава. Не ни разрешиха да го вземем, докато не излязоха всички куфари. Така изтървахме и полета за Отава. Накрая сметнах, че сме престояли там 32 часа. Наистина се изплаших доста, не можех да спя. Не ти е безразлично, когато ти кажат, че два самолета са повредени – разказа Lepa Lukić, която на връщане не пожелала отново да мине през Лондон, а доплатила 600 долара за друга релация.

Lepa Lukić седяла на летището цели 32 часа и закъсняла за концерта си

СВЪРЗАНИ СТАТИИ
  • Lepa Lukić отпразнува 81-я си рожден денLepa Lukić отпразнува 81-я си рожден ден

На 13 януари сръбската фолк легенда Lepava Mušović, по-известна като Lepa Lukić, навърши 81 години. Рожденият ден мина без парти, в присъствие само на любимата […]

• Lepa Lukić сложи котката си в завещаниетоLepa Lukić сложи котката си в завещанието

Легендарната дива на сръбската народна музика, Lepa Lukić (80), ще остави цялото богатство, придобито по време на 50-годишната ѝ кариера, на своя племенник, но при […]

• Lepa Lukić паднала отновоLepa Lukić паднала отново

Преди няколко дни кралицата на сръбската народна музика Lepa Lukić претърпяла злополука. Докато се разхождала на пазара да си купи плодове и зеленчуци, славната певица […]